کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

گزارش از نمایشگاه هفته پژوهش

با توجه به امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wireless ، من این پست را از غرفه کتابخانه مرکزی در محل نمایشگاه ارسال می کنم.

به پیشنهاد آقای مرادی لبیک گفته، گزارشی تصویری از نمایشگاه آماده کردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این چند عکس بالا مربوط به غرفه کتابخانه مرکزی می باشد.

 

 خانم محمدی٬ غرفه دانشکده پزشکی

 

 

 اینم غرفه مینو و ازدحام برای دریافت کیف حاوی محصولات مینو (هزینه تبلیغات تو وبلاگ رو ازشون نگرفتیم)

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کرمی 24 دی 1385 ساعت 15:32

خیلی عالی بود. خسته نباشید.

امینی 25 دی 1385 ساعت 07:05

سلام و خسته نباشید. ممنون از گزارش تصویریتون.

فرشاد مرادی 25 دی 1385 ساعت 08:36

دست شما درد نکنه آقای میرزایی سعی می کنم امروز بیام. خوشحال می شم دوستان دیگر وبلاگ را ببینم.

کرمی 25 دی 1385 ساعت 09:52

ساعت ۳۰/۳ یه کمی دیر نیست!! با این حال منم سعی می کنم بیام.

میرزایی 25 دی 1385 ساعت 09:59

زودتر بیاید بهتره. ۲.۵ خیلی بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد