کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

تجلیل از پژوهشگران پراستناد در جزیره کیش

در سمینار بزرگداشت محققین برتر ایران در جزیره کیش ، هشت محقق از دانشگاههای علوم پزشکی و غیرپزشکی به عنوان محقق و پژوهشگر برتر ایران توسط ناشر بین‌المللی "‪" ELSEVIER‬معرفی شدند. به گزارش ایرنا دوتن از این محققان برگزیده در این سمینار از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران آقایان  دکتر "محمدرضا زرین دست"و  دکتر "احمدرضا دهپور" (اساتید گروه فارماکولوژی)  بودند. از دانشگاه تهران نیز  علی‌اکبر موسوی موحدی " معاون پژوهشی دانشگاه تهران و دکتر " محمد علی بشارت "  به عنوان محققین برتر ایران در رشته‌های غیر پزشکی معرفی شدند.

ادوارد کوهن" مدیرعامل شرکت نشر بین‌المللی "‪ "ELSEVIER‬در این سمینار با اشاره به پیشرفتهای علمی دانشگاههای ایران، گفت: دانشگاههای ایران در پنج سال گذشته از بیشترین رشد تولید علم و دانش در بین کشورها برخوردار بوده‌اند.

در سمینار یاد شده بیش از ‪ ۳۰‬نفر از معاونین پژوهشی دانشگاههای کشور، بیش از ‪ ۲۵‬نفر از روسای کتابخانه‌های دانشگاههای مختلف کشور و برخی از مسوولان وزارتخانه‌های بهداشت ، درمان و علوم پزشکی و علوم ، تحقیقات و فناوری حضور داشتند.

نظرات 1 + ارسال نظر

مدیریت محترم سایت

سلام علیکم
با احترام، همان¬طور که مستحضر هستید جهاددانشگاهی در راستای توسعه اطلاع¬رسانی علمی و ارتقاء کیفی فعالیت¬های پژوهشی پایگاه اطلاعات علمی را راه¬اندازی نمود. این پایگاه به عنوان
اولین و تنها بانک جامع و روز آمد نشریات علمی- پژوهشی کشور (فارسی و انگلیسی)، نمایه¬سازی چکیده¬ها (Abstract) و همچنین ارائه متن¬کامل (Full text) مقالات آن¬ها را بر عهده گرفته است. علاقمندان و پژوهشگران تمامی گروه¬های علمی می¬توانند به طور آزاد از این اطلاعات بهره¬مند شوند.
یکی از خدمات منحصر به فرد پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، ارائه سرویس گزارش¬های استنادی نشریات (Journal Citation Reports- JCR) است در این سرویس امکان ارزیابی نشریات، از طریق شاخص¬ تاثیر Impact Factor)) و شاخص آنی (Immediacy Index) میسر می¬باشد.
هم چنین نشریات و نویسندگان پر استناد نیز در هر سال قابل تعیین بوده و بدینوسیله می¬توان دانشمند سال را نیز براساس بیشترین مقاله و استناد شناسایی نمود. همانطور که ملاحظه می¬فرمائید وجه تمایز این پایگاه با سایر پایگاه¬های مشابه، در ارائه خدمات بدون محدودیت به صورت کاملاً پویا و روزآمد می¬باشد.
بدین مناسبت پیشنهاد می¬شود، جهت آشنایی کاربران این سایت از منابع غنی علمی کشور موجود در این پایگاه دستور فرمایید نشانی www.SID.ir به طریق پیوند (Link) در صفحه اصلی پایگاه (Website) آن سازمان محترم درج گردد.
پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی تشکر می¬شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد