کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

راه اندازی سامانه وبلاگ دانشگاه

سامانه وبلاگ دانشگاه به آدرس http://blog.tums.ac.ir راه اندازی شد. تمامی اعضای هیئت علمی، واحدهای ستادی و کاری و گروه های آموزشی می توانند از این سامانه استفاده نمایند. در صورت استفاده همگانی و پیوسته کاربران دانشگاه، این امر می تواند در ارتقای رتبه وب سنجی دانشگاه تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
وبلاگ کتابداران دانشگاه نیز پس از بررسی امکانات سامانه جدید و در صورت تایید اعضای موسس و نویسندگان به این سامانه  نقل مکان خواهد کرد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشاد مرادی 3 دی 1386 ساعت 15:00

ای کاش بتوان فکری برای انتقال ۱۵۹ پست نوشته شده در این وبلاگ کرد. البته می توان برخی از پست ها را گلچین کرد و در وبلاگ جدید قرار داد. چرا که اساسا برخی پستها مانند پست های نیاز به کتابدار تاریخ مصرف دارند.

میرزایی 4 دی 1386 ساعت 08:26

البته باید اول به این فکر کرد که لزومی به انتقال وبلاگ به سامانه دانشگاه هست یا نه. باید در جلسه ای به این مطلب بپردازیم.

نجفی 4 دی 1386 ساعت 11:06

سلام
با عرض خسته نباشید خدمت دوستان بزرگوار
درست است که سامانه ایجاد شده بعلت وابسته بودن به دانشگاه از جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار می باشد ولی
تجربه نشان داده که روی کارها و برنامه های سازمانهای دولتی و رسمی خیلی به راحتی نمی توان حساب باز کرد لذا پیشنهاد من این است که شما پیشگام نباشید و یا حداقل مدتی همزمان در دو محل مطالب را منتشر فرمائید و بعد از اطمینان می توانید به رسمی اسباب کشی نمائید.البته این نظر شخصی بنده بعنوان یکی از خوانندگان دائمی وب نوشت بسیار جالب شما بزرگواران می باشد.
با احترام و آروزی توفیق

نجفی 4 دی 1386 ساعت 11:09

(به صورت رسمی اسباب کشی نمائید) درس است

با عرض سلام و خسته نباشید

دنبال وبی از کتابدارای دانشگاه تهران می گشتم تا شما رو پیدا کردم.ما دانشجویان پیام نوری از دزفول هم وب داریم.ازتون دعوت می کنیم وب ما رو ببینید ودر صورت تمایل مارو لینک کنید.با تشکر:دینارزاده منتظر نظرات شما هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد