کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

یادآوری مجمع عمومی فردا

 دوستان٬ همکاران و کتابداران عزیز
باسلام.
همانگونه که می دانید و در سایت انجمن هم اطلاع رسانی شده است فردا٬ پنجشنبه٬ مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی راس ساعت ۵/۹ صبح برگزار خواهد شد. در این مجمع ضمن آشنایی با اعضا هیئت مدیره دوره پنجم و اعضای کمیته های مختلف انجمن و گزارش کارکرد انجمن٬ به پرسش و پاسخ درباره انجمن هم پرداخته خواهد شد. در پایان نیز شرکت کنندگان محترم به صرف ناهار میهمان انجمن هستند. بدینوسیله به عنوان یکی از اعضای این انجمن از تمامی دوستان و کتابداران پزشکی اعم از اساتید٬ دانشجویان و کتابداران شاغل و غیر شاغل عزیز دعوت می کنم ضمن شرکت در این مجمع و آشنایی با همکاران خود٬ انجمن را در ادامه راه و کار خود دلگرم نمایند.
ضمنا کلیه دوستانی که عضو نیستند یا فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سایت انجمن عضو شده اند می توانند با ارائه مدارک (یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و مدرک تحصیلی ) خود در محل مجمع کارت عضویت خود را همزمان تحویل بگیرند. اعطای جوایز کتابداران نمونه حوزه علوم پزشکی در سال ۱۳۸۶ نیز بخش دیگری از این مراسم خواهد بود. اطلاعات تکمیلی و برنامه زمانبندی شده این مراسم را از سایت انجمن بخوانید.
آدرس محل برگزاری مجمع:خیابان شریعتی، بالاتر از سید خندان، سه راه ضرابخانه- حسینیه ارشاد (ضمنا کروکی آدرس در سایت انجمن موجود است)

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

من خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) هستم.

خیلی خوشحال می‌شم که شماره‌ای از شما داشته باشم تابتوانیم

اطلاعات شمارا در خبرگزاری کتاب کار کنیم

من منتظر تماس شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد