کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

نمایشگاه کتاب: دقیقه نود، شب امتحان!

چرا باید همه کارها در دقیقه نود انجام شود؟ و چرا همه ما در طول ترم استراحت می کنیم وشب امتحان دچار انواع اضطراب ها و استرس ها می شویم؟

برای اینکه کتابخانه ما چنین نباشد امروز به سایت نمایشگاه بین اللملی کتاب سر زدم. زمان در این سایت در همان اردیبهشت ۸۶متوقف شده و خبری از نمایشگاه بیست و یکم نیست. (فکر کنید یک ناشر بخواهد از الان برای حضور خود درنمایشگاه برنامه ریزی کند!)

سایت خوب انجمن ناشران هم که اصلا به کما رفته است و گویا سرور آن مشکل دارد! بهتر است ما هم استراحت کنیم تا شب امتحان! :)

۳۵ کتابخانه در تهران شبانه روزی می شوند

با توجه به نیاز شهروندان و ضرورت شبانه ‌روزی شدن کتابخانه‌های تحت پوشش در فصل امتحانات، 35 کتابخانه وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شبانه‌روزی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی این سازمان، کتابخانه‌های مناطق 1، 3، 6، 9، 10، 11، 14، 16، 17، 18 و 20 شامل این طرح می‌شوند.

طرح شبانه‌روزی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 6 بهمن ماه شروع شده و علاقه ‌مندان می‌توانند برای استفاده در ساعات مختلف شبانه‌روز به کتابخانه‌های مناطق یاد شده مراجعه کنند.

به گفته حیدر کلهری مدیر امور کتابخانه های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرای این طرح هزینه بر نیست اما نیازمند حداقل 40 نفر به نیروهای انسانی است. (منبع: خبرگزاری مهر)

تغییر منابع آزمون کارشناسی ارشد کتابداری پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی به احتمال بسیار زیاد برای آزمون سال 87 تغییر خواهد کرد.لیست منابع جدید پیشنهادی از طرف انجمن کتابداری و اطلاع  رسانی پزشکی جهت بررسی و تصویب به وزارت متبوع ارسال شده که در صورت تصویب اجرا خواهد شد. متن خبر و منابع پیشنهادی را بر روی سایت انجمن ببینید.