کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی توسط انجمن فرهنگی ناشران بین المللی و با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری از امروز 11 آذرماه آغاز می شود و  تا 15 آذر ماه سال جاری در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان (خیابان حجاب)ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه تاکنون 23 موزع و نماینده ناشر که نمایندگی قریب پانصد ناشر بین المللی را در اختیار دارند با حدود 50 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

چند نکته د رهمین رابطه:
۱. بهترین مرجع برای جستجوی کتابهای عرضه شده در این نمایشگاه وب سایت انجمن فرهنگی ناشران بین المللی است که نتیجة هر گونه جستجو چه به صورت موضوعی و چه از طریق استفاده از کلید واژه‌های مختلف قابل دریافت به صورت فایل  Excelاست.

۲. برای دریافت کتاب از نمایشگاه کد کتاب (BOOK CODE)الزامی است.

۳. بخش عمده ای از کتابهای خارجی که به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود در سالهای 2005 تا 2007 میلادی منتشر شده است. ضمنا عرضه کتابهای افست شده نیز ممنوع است. (گامی به سوی رعایت حق مولف)

۴.  خرید در نمایشگاه بدون هیچگونه محدودیت خواهد بود و هیچگونه سقف معین ارزی یا ریالی برای خریداران وجود ندارد. کلیه سطوح تحصیلی و نیز کتابخانه ها و مراکز می توانند از روز اول برای خرید مراجعه کنند.

۵. کتابخانه ما از این نمایشگاه خرید ندارد. ولی به نظر من اگر کتابخانه ای بتواند بودجه لازم برای خرید را جذب کند و بخشی از کتب جدید را از این نمایشگاه بخرد، در زمان خرید از نمایشگاه بین المللی اردیبهشت راحت تر خواهد بود.

۶. من برای نمونه چندتا جستجو  انجام دادم. مثلا ویرایش هجدهم کتاب نلسون با قیمت ۷۱هزار تومان عرضه می شود. ولی ویرایش هفدهم کتاب هاریسون هنوز ارایه نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد