کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

نیاز به کتابدار

با توجه به آغاز فعالیت های شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کیش، به یکنفر کتابدار علاقمند و توانمند جهت مدیریت و ساماندهی کتابخانه، به صورت مامور به خدمت درشعبه بین المللی دانشگاه در جزیره کیش نیاز می باشد. کتابداران داوطلب شاغل در کتابخانه های تابعه با کتابخانه مرکزی تماس حاصل فرمایند.

نظرات 8 + ارسال نظر

با سلام خدمت آقای میرزائی
لطفا شرایط مسکن ، خوراک، بلیط هواپیما ،اضافه کار ، پاداش ،‌ کارانه و هر نوع پرداخت را نیز اعلام بفرمائید. تا بعد از انجام محاسبات لازم تصمیم گیری نمایم. با تشکر

فرشاد مرادی 11 آذر 1386 ساعت 15:14

اگه مجرد بودم حتما به این فرصت فکر می کردم :)

میرزایی 12 آذر 1386 ساعت 07:24

از جزییات اطلاع کاملی ندارم. کسانی که تمایل دارند٬ از سوی کتابخانه مرکزی به معاونت پشتیبانی معرفی می شوند تا از جزییات با خبر شوند.

کرمی 12 آذر 1386 ساعت 08:16

تا جایی که من می دانم این کتابخانه هنوز کتابهای زیادی ندارد. تعدادی کتاب سال گذشته توسط دانشکده بهداشت خریداری شد که امسال به انجا منتقل شده و چون کتابها فهرستنویسی و آماده سازی شده اند بناباین فکر می کنم کسی که به عنوان کتابدار به آنجا برود فعلا کار زیادی ندارد و از آنجایی که دانشگاه (اگر بشه اسمش رو دانشگاه گذاشت) در کنار ساحل زیبای خلیج فارس است بنابراین کتابدار محترم یا محترمه می تواند براحتی از گرمای مطبوع و هوای خوب آنجا لذت ببرد.
به قول آقای مرادی مجردها بهش فکر کنند.!!!!!

کتابدار 2 دی 1386 ساعت 08:55

با سلام
اینجانب کارشناس کتابداری شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بابل تصمیم جابجایی با همتای خود را در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی تهران را دارم ،لطفا جهت اطلاعات بیشتر ایمیل
کنید

با تشکر

جعفر مهراد 25 اردیبهشت 1387 ساعت 14:10

حداقل زودتر اطلاع رسانی میشد تا چند نفر از کارمندان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری که از دستم ناراحت هستند را به آنجا بفرستم

ناهید هوشمند 26 اردیبهشت 1388 ساعت 12:27

سلام اینجانب کارمند دانشگاه گیلان با سابقه ۱۴ سال( ۱۰ سال در کتابخانه ) با مدرک کاردانی کتابداری به علت انتقال همسرم به جزیره کیش تمایل به انتقال به آن مکان را دارم.

سمیه رضوی 28 مرداد 1388 ساعت 10:11

برای سر و سامان دادن به کتابخانه کیش اعلام آمادگی میکنم. میتونه تجربه جالبی باشه.لطفا اسم منم رد کنید اقای میرزایی یا بگید چطور به اطلاع دانشگاه برسونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد