کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی کتابداران نمونه حوزه علوم پزشکی

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران٬ کتابداران نمونه حوزه علوم پزشکی در سال 1386 را معرفی کرد. این افراد بر اساس معیارهایی نظیر میزان تحصیلات، سوابق کاری، سوابق پژوهشی و آموزشی، امتیازات و تشویق ها و ... از سوی انجمن های منطقه ای انتخاب و به هیئت مدیره انجمن معرفی شده اند.
اسامی کتابداران نمونه را در سایت انجمن ببینید.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد مرادی 3 آذر 1386 ساعت 11:55

هرچند که هیچ کدام از برگزیدگان را نمی شناختم اما به انتخاب کتابداران نمونه توسط یک نهاد غیردولتی بیشتر اعتماد دارم و فکر می کنم ملاحظات غیرمرتبط کمتر در این انتخاب ها راه یافته باشد و اساسا فکر می کنم این انتخاب ها باید به دست همین نهادهای غیردولتی انجام گیرد.
ضمنا جالب بود که همه منتحبین خانم بودند. البته با توجه به ترکیب جنسیتی رشته کتابداری، حق هم همین بود :)

کرمی 3 آذر 1386 ساعت 12:38 http://www.liblog.blogfa.com

سلام. من هم به کتابداران نمونه تبریک می گم. اما یه سوال دارم. آیا شرط انتخاب این دوستان عضویت در انجمن کتابداری پزشکی هم بوده است؟ وقتی برای اولین بار اسامی این دوستان را دیدم ناخودآگاه در قسمت جدیدترین عضو اسم یکی از ایشان را ملاحظه کردم و این برایم کمی تعجب برانگیز بود!!
البته از ذکر این سوال هیچ منظوری ندارم فقط و فقط حس کنجکاوی است. به نظر من تمامی کتابداران می توانند نمونه باشند.

با سلام
آقای میرزایی
لطفاْ سری به وب سایت نشریه ما بزنید. منتظر برقراری لینک و در یافت نظر و پیشنهادهای شما و دوستانتان هستیم
صاحب امتیاز و مدیر مسئول
فصلنامه اطلاع یابی و اطلاع رسانی
مهرداد جان نثار حسینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد