کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

روز کتابدار را دریابیم

به گزارش ایسنا اسامی روزهای پانزدهمین دوره هفته کتاب اعلام شدند و امسال چهارشنبه سی ام آبان ماه به نام روز کتاب و کتابدار و اطلاع رسانی نامگذاری شد.
پیشنهاد به کتابخانه مرکزی (کمیته کتابداری) یا انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی: پسندیده است یکی از این دو ارگان به عنوان متولی امور مربوط به کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران امسال به بهانه روز کتابدار برنامه ای تدارک ببینند تا حداقل کتابداران این دانشگاه با هم آشنا شوند حتی شده در حد یک نشست دوستانه یکی دوساعته به صرف یک فنجان چایی!

نظرات 4 + ارسال نظر
خاراباف 9 آبان 1386 ساعت 08:52

من هم به عنوان یک کتابدار با پیشنهاد شما کاملا موافقم. امیدوارم کتابخانه مرکزی چنین فرصتی را برای آشنایی بیشتر کتابداران همکار در دانشگاه فراهم آورد و چه روزی بهتر از روز کتابدار!

یک کتابدار 9 آبان 1386 ساعت 10:52

چشم!

با سلام خدمت آقا یا خانم یک کتابدار
نمی دونم این یک کلمه کامنت شما معنی اش چیه. انشا الله که نشان از حسن نیت شما باشه اما اگر با نوشتن این جمله یک کلمه ای و آن علامت تعجب کذایی قصد تمسخر کسی را دارید یا بطور کلی نویسندگان این وبلاگ مخاطب قرار داده اید و یا اینکه شما از آن دسته کتابداران سرشار از انگیزه کار هستید باید بگویم که دوران چنین کسانی به سر رسیده است و دیگر کسی به درج چنین کامنتهای دلسوزانه ای !! می کنند وقعی نخواهد نهاد. اگر پاسخ شما را دادم فقط و فقط برای این بود که بدانید و بدانیم: ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان!!

یک کتابدار 10 آبان 1386 ساعت 08:56

سلام
هدف مسخره کردن کسی نیست. پیشنهاد بسیار خوبی است که خواسته بسیاری از کتابداران است. جوابی بود از زبان مقامات بالا (از ما بهتران) همانطور که تا کنون شنیده ایم ولی در عمل چیزی ندیده ایم . و نشان از نگرش منفی آنها نسبت به کتابخانه و کتابدار است. آیا شما با انتقاد مخالفید؟

میوانه 10 آبان 1386 ساعت 11:29

سلام وبا عرض خسته نباشید
من هم به عنوان یک کتابدار کاملا بااین پیشنهاد موافق هستم امیدوارم کسانی که توان اجرای این کار بسیار عالی را دارند قدم پیش گذارند و هرچه سریع تر کاری انجام دهند وماهم برایشان آرزوی موفقیت می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد