کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

موفقیتی دیگر برای مجلات دانشگاه علوم پزشکی تهران

مجله ی  Daru :Journal of faculty of pharmacy به جمع مجلات نمایه شده در SCI/ISI Thomson پیوست و هم اکنون مقالات یک شماره آن قابل بازیابی در این نمایه است. مجله Daru، مجله ی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پس از مجله Iranian Journal of Public Health که سال قبل در SCI پذیرفته شد، دومین مجله دانشگاه است که به چنین موفقیتی دست می یابد.
می توانید تصور کنید هر مجله ای که در SCI/ISI Thomson نمایه شود چه تاثیری در رتبه دانشگاه دارد؟ با توجه به اینکه این دو مجله فصلنامه هستند با یک حساب سرانگشتی می توان پیش بینی حضور قریب 100 مقاله در سال به نام ایران در این نمایه نامه را داشت که البته اکثر آن به نام دانشگاه ع. پ. تهران خواهد بود. با دانستن این نکته که  در سال 2006 میلادی قریب به 450 مقاله از محققان دانشگاه ع. پ. تهران در SCI/ISI Thomson نمایه شده است ، اهمیت نمایه شدن مجلات دانشگاه در این نمایه مشخص خواهد شد.
در حال حاضر از 22 مجله دانشگاه ع. پ. تهران ، 12 مجله به زبان انگلیسی چاپ می شود که اکثر این 22 مجله در نمایه نامه های معتبر بین المللی همانند Medline, EMBase, CA, BA نمایه می شوند.
دانشگاه برنامه ی مدونی برای نمایه شدن مجلات خود در نمایه نامه های معتبر بین المللی دارد و احتمالا تا پایان سال خبرهای خوب بیشتری خواهیم شنید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد