کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی امکانات وب سایت انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

لزوم عضویت در انجمن های حرفه ای بحث تازه ای نیست و فواید عضویت در آنها بحث همیشگی انجمن های تخصصی، همانند انجمن های کتابداری است. هر چند که اگر نفعی در این عضویت باشد به عضو برمیگردد ولی مقدار منفعتی که به عضو می رسد بسته به میزان مشارکت وی در فعالیت های انجمن است. صرف عضو بودن و به امید منتفع شدن به نظاره ایستادن چاره کار نیست؛ چرا که تنها کارت عضویت و حضوری گاه و بیگاه در همایشی و یا سمیناری نصیب وی خواهد شد.در حالیکه با مشارکت فعال و ایجاد کمیته های فرعی می توان از برآیند فکری اعضای انجمن بهره برد.
در گذشته امکان مشارکت فعال همه به لحاظ کمبود بسترهای ارتباطی عملا میسر نبود ولی در زمانه کنونی، کتابداران می توانند با بهره گیری از توانمندی های شغلی و حرفه ای خود که ارتباط پیچیده با اطلاع رسانی دارد از مزایای فنآوری اطلاعات بهره جویند.
وب سایت جدید انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران که قریب به 7 ماه از راه اندازی آن می گذرد می کوشد تا از این فنآوری استفاده نماید. از جمله امکان عضویت الکترونیکی، داشتن پروفایل شخصی، ارسال نظر و گذاشتن خبر برای تمامی اعضا و بالاخره امکان پیامگیر خصوصی که به تازگی به امکانات سایت اضافه شده است.
امیدوارم تمامی کتابداران دانشگاه و کلیه خوانندگان این وبلاگ، با توجه به شرایط عضویت در انجمن، به عضویت انجمن درآیند و با توجه به توانمندی و علاقه شخصی، فعالیت تخصصی خود را با انجمن شروع نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد