کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

مشکل لاینحل حقوق کتابداران

یکی از مشکلات کتابداران که هنوز هم مرتفع نشده، مشکل حقوق است. از مشکلاتی که بر سر ارتقا شغلی و فوق العاده سختی کار گرفته و غیره که بعضی از این موارد در هیچ سازمانی اجرا نمی شود و بعضی بر اساس میزان کوشش کتابداران و سیستم حاکم بر آن سازمان پرداخت می شود. اخیرا یکی از سازمانها نوعی سیستم گزارش گیری حقوق را برای محاسبه حقوق کتابداران بکار گرفته که فایل آن توسط یکی از دوستان به دست من رسید. من فکر میکنم اگر تمام کتابداران دانشگاه با هم روی این فایل کار کنیم شاید بتوان دانشگاه ما را نیز به جمع معدود سازمانهایی که اعتقاد به پرداخت بخشی از حقوق کتابداران دارند، افزود.

نظرات 4 + ارسال نظر
کرمی 27 تیر 1386 ساعت 08:03

سلام. شوخی بامزه ای بود فقط حیف یه کمی قدیمی بود!!

جدا قدیمی بود؟. من فکر می کردم این نرم افزار از امسال توسط سازمان مدیریت مورد استفاده قرار گرفته. اگه زودتر رو می کردید شاید امسال احکام حقوقی کارکنان اینقدر به تعویق نمی افتاد چون با این نرم افزار تکلیف حقوق ها کاملا مشخصه.

احسان محمدی 27 تیر 1386 ساعت 13:55

جناب آقای میزرایی بنده منتظر لطف شما هستم .هر چی زودتر بهتر.

جناب محمدی عزیز
من همون موقع فرستادم به آدرس Eh3anmohammadi@gmail.com

نجفی 6 مرداد 1386 ساعت 23:35

ضمن عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان و همکاران و بخصوص دوست بزرگوارم جناب میرزائی
همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد یکی از معیارهای امتیازی برای ارتقای شغلی همکاران گذراندن دوره های آموزش ضمن خدمت دارای مجوز سازمان مدیریت است که صنوفی مانند پرستاران در سال صدها ساعت دوره توسط تشکیلات پرستاری دانشگاه طراحی و برای پرستاران اجرا می شود و متاسفانه برای رشته ما تاکنون کاری نشده و این امتیاز را از دست می دهیم و احتمالا می دانید که در صورتی که کسی حدود ۶۰۰ساعت دوره آموزشی در رشته خود طری کند علاوه بر تعجیل گروه و پرداخت پاداش حقوق و مزایایش یک گروه بالاتر محاسبه و پرداخت می شود و البته همکاران کتابدار بایستی با همفکری هم دور ه هایی را طراحی و توسط کتابخانه مرکزی مجوز های لازم را اخذ نمایند

پدیده 13 خرداد 1387 ساعت 10:38 http://j00jeketabdar.blogfa.com

سلام موفق باشید یه سری هم به جوجه ها بزنید خوشحال می شوم نظر بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد