کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

تبریک صمیمانه به استاد ارجمند سرکار خانم رهادوست

خبر انتخاب " اصطلاحنامه پزشکی فارسی" تالیف سرکار خانم رهادوست استاد محترم گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکیاهدای جایزه به سرکار خانم رهادوست/ عکس از خبرگزاری ایسنا ایران به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش کلیات که قبلا در وبلاگ گروهی کتابداران آمد مایه مسرت و خوشحالی کتابداران، بخصوص کتابداران پزشکی شد.

این جایزه دیروز به ایشان تقدیم شد.

من هیچگاه شاگرد خوبی برای ایشان در دوره های کارشناسی و ارشد نبودم ولی همیشه حمیت فراوان ایشان نسبت به کتابداری و تلاش وافری که به جهت اعتلای این حرفه از خود نشان می دادند را می ستودم.

این انتخاب را که حاصل سالها تلاش فراوان ایشان می باشد را از طرف خود و نویسندگان وبلاگ صمیمانه تبریک گفته، آرزوی توفیق بیشتر استاد بزرگوارمان را داریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشاد مرادی 19 بهمن 1385 ساعت 19:00

برخی افراد در رشته ما هستند که به راستی با تلاش و پیگیری شخصی خود موجب ارتقای سطح رشته ما می شوند. خانم رهادوست هم یکی از آنهاست.
ضمنا خوب شد که بخش کامنت وبلاگ باز شد. :)

جناب مرادی عزیز
همانطور که خودت حدس می زدی علت غیر فعال شدن بخش نظرات به علت حذف تبلیغات بود که پس ارسال چند نامه به مدیران بلاگ اسکای٬ موافقت کردند که تبلیغات بر روی وبلاگ ما حذف شود. واین دلیل همان مشکل کوچکی بودکه خوشبختانه رفع شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد