کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

نامزدهای جوان در انتخابات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

سومین دوره انتخابات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با نامزد شدن یزدان منصوریان (هیات علمی دانشگاه تربیت معلم) و افشین موسوی چلک (هیات علمی گروه کتابداری دانشگاه آزاد- واحد بابل) برای دوره جدید آغاز شد.
اعضای هیات مدیره در دوره دوم،  اساتید زحمتکش عرصه کتابداری ایران هستند که برای تثبیت یک انجمن حرفه ای در ایران (علیرغم مشغله فراوان) تلاش ها و زحمات بسیاری کشیدند: رحمت اله فتاحی، فریبرز خسروی، ابراهیم عمرانی، کاظم حافظیان رضوی، آقای شمسبد و ... اکنون در آستانه تشکیل دوره سوم هیات مدیره انجمن هستیم.
نکته مهم و جالب توجه ظهور نسلی جدید و آشنا به تکنولوژی (از شاگردان همان اساتید) در عرصه کتابداری ایران است که اندک اندک در حال تثبیت موقعیت خود در کتابداری ایران هستند. یزدان منصوریان متولد ۱۳۵۲ است و به تازگی مدرک دکترای خود را از دانشگاه شفیلد انگلستان گرفته است. افشین موسوی هم متولد ۱۳۵۱ است و دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد- واحد علوم و تحقیقات و اکنون حضور و کاندیداتوری آنها در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران چشم اندازی امیدبخش برای یک انجمن حرفه ای کتابداری در ایران است.
دومین انتخابات انجمن در شانزدهم اسفندماه سال جاری و همزمان با سمینار دوروزه سازماندهی اطلاعات برگزار می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
میرزایی 14 بهمن 1385 ساعت 08:56 http://tums.blogsky.com

برای همه نامزد های جوان آرزوی موفقیت دارم. چرا که معتقدم هر ۲ انجمن کتابداری و کتابداری پزشکی به جوانان فعال و با انگیزه نیاز دارد تا به کمک تجربه اساتید نسل اول و دوم ٬ بلکه کتابداری ایران را از سیاه چالی که فعالیتهای جسته گریخته این حوزه را به پنبه تبدیل می کند نجات داده و تبدیل به نخ نازکی کند که شاید بعد ها حبل المتین کتابداران شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد