کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

استخدام های جدید

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  با برگزاری آزمون ورودی ۵ کتابدار  استخدام می کند. مهلت ارسال مدارک تا ۸/۱۱/۸۵ (نگاه کنید به نیروهای مورد نیاز و شرایط استخدام ) در ضمن حداقل معدل برای استخدام ۱۶ است. نیروهای شرکتی و افراد بومی هم سهمیه دارند.

دانشگاه تهران هم  ۴ کتابدار استخدام می کند. ۳ تا آقا برای تهران و ۱ خانم یا آقا برای کرج. مهلت ارسال مدارک تا ۱۵/۱۱/۸۵(آگهی را ببینید.)  

دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم  ۲ کتابدار. آخرین مهلت ارسال مدارک :١١/١٠/٨٥(به شماره 296 هفته نامه بازارکار مورخ 9/10/85 مراجعه نمایید)

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کتابدار 7 بهمن 1385 ساعت 22:32

سلام.از زحماتی که می کشید بسیار ممنون. لطف می کنید مطلبی نیز در مورد آزمون کارشناسی ارشد کتابداری پزشکی (منابع، زمان برگزاری و توصیه های احتمالی ) در وبلاگ قرار دهید؟ آیا اطلاع دارید که کارشناسان کتابداری علوم انسانی نیز می توانند متقاضی شرکت در این آزمون باشند؟ پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم.

کتابدار عزیز. سال گذشته زمان ثبت نام ۲۳ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند و زمان آزمون اول تیرماه بود. با وجود اینکه لیسانس و فوق لیسانس من کتابداری غیرپزشکی است اما سعی می کنم متعاقبا درباره این آزمون اطلاع رسانی کنم.
ضمنا نمی دانم شما چه اصراری داری که با نام مستعار کامنت بگذاری؟ حداقل اسم کوچک ات را بنویس. مدیر این وبلاگ تاکید دارد که با نام مستعار کسی کامنت نگذارد. آیا پرسیدن درباره آزمون کارشناسی ارشد یک مساله سری یا خاص است که نمی توان اسم واقعی را نوشت. نمی دانم شاید بار آخری باشد که به یک کامنت با نام مستعار پاسخ می دهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد