کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

وب نوشت گروهی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی تهران

هفته پژوهش امسال

هفته پژوهش که هر سال از 25 الی 30 آذرماه برگزار می شد، بعلت تقارن با انتخابات شورای نگهبان و شورای شهر به تعویق افتاده بود. برخی دانشگاه های کشور هفته بعد از انتخابات را هفته پژوهش اعلام کردند و برخی تاریخ دیگری را اعلام کردند. بنا بر اطلاع هفته پژوهش امسال دانشگاه علوم پژشکی تهران در روزهای 23 الی 28 دی ماه در محل همیشگی موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران (خ امیر آباد، کوچه مدرسه) برگزار می شود.

کتابخانه مرکزی هم مانند سنوات قبل در این نمایشگاه غرفه دارد و به احتمال فراوان کتاب شیوه های بهره گیری از منابع کتابخانه مرکزی که شامل شیوه های جستجو در پایگاه های اطلاعاتی Ovid,Web of Science, SCOPUS و نیز آشنایی با نرم افزار EndNote می باشد، عرضه خواهد شد.

کتابخانه های دانشکده ای و بیمارستانی نیز احتمالا دستاوردهای پژوهشی یکساله خود را در غرفه مرکز خود به نمایش خواهند گذاشت. به همین جهت از عموم علاقمندان بخصوص کتابداران دعوت می شود از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 اگر حال و حوصله بازدید از نمایشگاه را ندارید، با توجه به اینکه بازدید از موزه علوم پزشکی در این ایام رایگان است، به این بهانه هم که شده سری بزنید خالی از لطف نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشاد مرادی 4 دی 1385 ساعت 14:01

سلام. چند روز پیش برای انجام به کاری به موزه ملی تاریخ علوم پزشکی رفته بودم. واقعا معماری ساختمان و حیاط موزه واقعا زیبا و دیدنی بود. هر چند وقت دیدن موزه را نداشتم. به هر حال پرت بودن مکان موزه باعث شده این ساختمان ارزشمند از نظرها دور بیفتد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد